نجمهنجمه، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

يكي يك دونه مامان محبوب

روز پدر

1391/3/22 13:31
نویسنده : مامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای طنین نام تو بر گوش من          ای پناه گریه ی خاموش من


همچو باران مهربان بر من ببار         ای که هستی مثل ابر نو بهار

   

 

 

 

من بابا بزرگ را خيلي دوست دارم

باباي خوب و نازم                     دستش را من مي گيرم

چه خوب و مهربان است            چه قدر خوش زبان است

آن ريش مثل برفش                  بامزه كرده حرفش

چين و چروك رويش                  رنگ سفيد مويش

بابا را كرده زيبا                       اندازه ي يك دنيا

شب ها كه آيد خانه                با گفتن افسانه

در چشم ما كند خواب             تاصبح پيش از آفتاب

            به احترام بابا باهم مي كشيم هورا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دايي دون منِ، دوست دارم، ميا مغلم (بغلم). اين ممسي ها تقديم بهترين و مهربانترين دايي دنيا  گوگولو،نچي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)