نجمهنجمه، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

يكي يك دونه مامان محبوب

سال نو مبارک

1393/1/5 11:14
نویسنده : مامان
175 بازدید
اشتراک گذاری

 

 


 آرزو دارم بهاران مال تو    شاخه های یاس خندان مال تو   ساده بودن های باران مال تو  آن خداوندی که دنیا آفرید   تا ابد همراه و پشتیبان تو             

                                                            **سال نو مبارک **

 

 دوستای گلم سلام

خیلی وقت که نیامدم، پیشتون، خیلی دوستون دارم.

یک سال دیگه با همه بدی و خوبی هاش گذشت. بچه های گلم من امسال خیلی خوشحالم. می دونید آخه امسال عید بابام اومدپیش من.

امسال سال اسب. می دونید اسب حیوان نجیبی، مهربان، دوست داشتنی و قشنگ می خواهم عکس یک اسب خیلی زیبا را براتون بذارم

یک سبزه خیلی خوشگل خاله مهری برامون درست کرد

یک تخم مرغ هم خاله سارا برامون درست کرد.

اما سنجد و سمنو و ماهی نداشتیم. آخه مامان نتونست برام سفره هفت سین کامل بندازه.

آخه رفتیم سرخاک مامان فاطمه که امسال عید پیش ما نبود.

بعد هم رفتیم پیش بابا مهدی جونم. بابایی به من یک عیدی داد و ٢تا بوش از لپام کرد.

بعدشب با دایی مصطفی برگشتیم خونمون

فردا شب با لباسی که مامان جونم برای دوخته بود یک دامن و یک جلیقه پوشیدم و با جوراب شلواری صورتی و کفشهای سرخابیم رفتیم خونه مامان عفت. همه اونجا بودند. عمه مریم وای بهار و زیب، فاطمه و حسین و عباس و علی اکبر، همه بودند امیرخان و عمو اصغر و عمه پروین، زن عموها همه بودند .

بچه ها من کلی عیدی گرفتم. خیلی خیلی خوش گذشت.

بچه ها قراره با بابا و مامان و دایی مجتبی و بابامهدی بریم شمال.

خیلی دوستون دارم. فعلا خدافظ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)