نجمهنجمه، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

يكي يك دونه مامان محبوب

تولد من که الان 4ساله شدم

1394/3/7 22:33
نویسنده : مامان
877 بازدید
اشتراک گذاری

جای همگی خالی تولد خیلی خوبی داشتم. تولدم توی مهد کودک گرفتم کیکم تولدم باربی با لباس سفید و صورتی بود که خیلی زیبا و قشنگ بود.

مامان محبوبه برام دو دست لباس خیلی خوشگل گرفت. بابا داود هم کیک تولد و برنامه عمو فربد و توی مهد کودک برام گرفت.

بابا داود یه تولد دیگه برام خونه مامان عفت گرفت. این اخرین تولدی بود که توی ان خانه گرفته شد. مامان عفت خیلی خوشحال نشد و گفت دفعه بعد خونه خودتون تولد بگیرید. دفعه دیگه.....

پسرعموهام :آقا صادق برام یه خونه باربی گرفته بود پسرعموهای دیگم حمیدرضا و محمدرضا برام شادی کردن .عباس و علی اکبر هم نمی دونستن که تولد من

پسرعمه ها  حسین آقا، آقا هاشم و آقا مهدی  و فاطمه جان و عمه پروینم یک پیراهن خیلی خوشگل برام گرفته بودند و با حضورشون خوشحالم کردند.

یادم رفت بگم یه دختر عموی مهربان دارم به اسم سحر جان که یک عروسک باربی برام آورده بود.

عمه مریم جون و زینب جون ، وای بهار نازم بگو برام سرویس فنجون و نلبکی  و یه چیز دیگه که الان یادم نیست برام آورده بودند

مامان عفت بهم 20 تومن پول داد

عمو رضا و مریم جون خانومش برای بلوز و شلوار آوردند

عمو اصغر و ماهرو مهربان  هم بهم 20 تومن پول دادند

این آخرین تولدی بود که در کنار اینها بودم

خاله مهری  و  دایی همزه و نرگس و مریم جون برام یکدست بلوز و شلوار گرفتند

دایی مصطفی و زن دایی نفیسه و غزل جون هم برام یکدست بلوز و شلوار گرفتند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nilia
7 خرداد 94 22:38
تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک